Samo słowo smycz może nie najlepiej nam się kojarzy. Bo gdy trzymamy zwierzę na smyczy, ograniczamy jego swobodę i wolność. Z drugiej jednak strony mamy w ręku coś, co to zwierzę do nas przyciąga. Dlatego smycze reklamowe należy traktować jako bardzo skuteczny gadżet reklamowy, który potrafi przyciągnąć do nas klientów.
Jak działa taka smycz? Dyskretnie i nienachalnie, a zarazem przez cały czas przypomina o firmie osobie, która ze smyczy korzysta. I to przypomina, wywołując pozytywne odczucia, ponieważ nie da się ukryć, że smycz jest przedmiotem bardzo funkcjonalnym. Za jej pomocą można pod ręką zawsze mieć wszystkie klucze, plakietkę, czy chociażby telefon.
Jeśli więc myślisz o reklamie swojej firmy, która z jednej strony nie będzie Cię wiele kosztowała, a z drugiej strony za niewielkie pieniądze zagwarantuje Ci działania długofalowe (jak długo wytrzyma, tak długo będzie robić Ci reklamę), smycz jest rozwiązaniem bardzo dobrym. Wystarczy zamówić ją w firmie, która produkcją zajmuje się na co dzień.